Drukowanie we flashu ramek i obiektów

~ pozostałe przykłady ~





Aby wydrukować wybraną ramkę z animacji flash nadaje się jej nazwę "#p" przy użyciu menu: "Animacja" > "Właściwości animacji" w polu "Nazwa ramki".
Dla przycisku, obiektu odpowiedzialnego za drukowanie przypisuje się akcję zwolnienia przycisku myszy:

getURL("print:","_blank");


Aby wydrukować zawartość danego spritea, ramce/ramkom (w nim zawartym) przeznaczonym do druku nadaje się nazwę "#p", a w głównym filmie do przycisku odpowiedzialnego za wydruk przypisuje się akcję zwolnienia myszki:
getURL("print:", "NazwaSpritea");



Można więcej niż jedną ramkę nazwać "#p" i wszystkie one zostaną wydrukowane za jednym razem.



Pobierz gotowy plik projektu tego przykładu wraz z 3 przykładowymi wydrukami do PDF (22 KB)



Pobierz program Flash Designer

Chcesz skomentować ten tutorial?

Jeśli chcesz skomentować krótko ten artykuł, możesz napisać komentarz poniżej (długość do 255 znaków): *


Twój email: (tylko jeśli oczekujesz odpowiedzi)


W pole poniżej wpisz wynik działania matematycznego, cyfrę: 4+2+2 (podpowiedź: osiem).
Jest to zabezpieczenie przed spamem.

* pole wymagane

| Strona główna | Zamówienie | Pobierz | O programie | Wsparcie | Przykłady |
Copyright © 1999-2017 Selteco Flash Software. All rights reserved.