Animacja Outro przed skokiem do ramki

~ pozostałe przykłady ~



Przykład ten przedstawia możliwość osiągnięcia w każdym przypadku animacji Outro. Otwórz przykładowy plik i przeczytaj wówczas opis.

Potrzebna do tego jest dodatkowa ramka, w przykładzie nazwana "Skok", umiejscowiona po ramce startowej, na której zatrzymuje się animacja. Ramka "Skok" dokonuje skoku do kolejnych ramek "Frame 3" i "Frame 4". Na tej ramce jest użyty kod ActionScript:

gotoAndPlay(skoczdoramki);

ze zmienną "skoczdoramki" przyjmującą różne wartości (nazwy ramek) na podstawie kliknięcia w ramce pierwszej.
Ramka ta jest przezroczysta, tło ma ustawione na poprzednią ramkę "Frame 1".

Na ramce pierwszej "Frame 1" napisy "Skok do Ramki 3" i "Skok do Ramki 4" mają ustawioną odpowiednio akcję kliknięcia [z menu: Akcja > Kliknięcie] ze skokiem do ramki 3 lub 4:
skoczdoramki = "Frame 3";
play();


Pobierz gotowy plik projektu tego przykładu (1 KB)



Pobierz program Flash Designer

Chcesz skomentować ten tutorial?

Jeśli chcesz skomentować krótko ten artykuł, możesz napisać komentarz poniżej (długość do 255 znaków): *


Twój email: (tylko jeśli oczekujesz odpowiedzi)


W pole poniżej wpisz wynik działania matematycznego, cyfrę: 4+2+2 (podpowiedź: osiem).
Jest to zabezpieczenie przed spamem.

* pole wymagane

| Strona główna | Zamówienie | Pobierz | O programie | Wsparcie | Przykłady |
Copyright © 1999-2017 Selteco Flash Software. All rights reserved.